Često postavljena pitanja

Molimo vas pročitajte pre slanja poruke. Možda smo već odgovorili na Vaše pitanje.

Kako naručiti proizvod?

U internet prodavnici odabirate proizvod, boju i veličinu pa ga klikom na dugme dodajete u svoju korpu. Klikom na korpu ili ikonu vašeg profila u internet prodavnici, bićete preusmereni na stranicu sa pregledom narudžbine. Tamo možete promeniti količinu, izbrisati proizvod ili ako želite možete dodati novi vraćanjem na željenu rubriku. Kada završite sa odabirom proizvoda, prilikom pregleda korpe pritisnite dugme za sledeći korak i odaberite način dostave i plaćanja i ispunite sva obavezna polja. Nakon unosa svih podataka, kliknite na dugme da biste potvrdili narudžbinu. Za nekoliko minuta primićete e-poštu sa pregledom narudžbine na e-adresu koju ste naveli prilikom prijave.

Koliko košta dostava?

Cena dostave se obračunava po težini paketa koji se dostavlja i zavisi od cenovnika kurirske službe. Sve porudžbine preko 5.000 dinara podrazumevaju besplatnu dostavu.

Moram li se registrovati za kupovinu u internet prodavnici?

Nije potrebno registrovati se za kupovinu u internet prodavnici. Možete kupovati i kao neprijavljeni korisnik, ali ćete morati uneti neke obavezne podatke za slanje i potvrdu narudžbine.
I pored ove opcije preporučujemo vam da se registrujete za kupovinu. Time ćete kreirati svoj profil gde će vam biti dostupna istorija vaših narudžbina, popis željenih proizvoda koje možete kupiti u budućnosti, možete se prijaviti za informacije o aktivnostima u internet prodavnici itd.

Koji su načini plaćanja mogući?

Moguće je plaćanje pouzećem.

Koliko dugo je potrebno da mi se dostavi kupljena roba?

Rok dostave za robu kupljenu u internet prodavnici je dva do pet radnih dana. Zbog povećane količine narudžbine tokom sezonskih sniženja vremenski period isporuke može se produžiti do sedam radnih dana. Rok počinje kada narudžbinu potvrdi internet prodavnica ili prvog radnog dana nakon podnošenja naloga.

Mogu li pratiti isporuku paketa?

Da. Kada potvrdite i pošaljete narudžbinu, dobićete e-mail poruku sa potvrdom koja će vam omogućiti pristup podacima o statusu vaše pošiljke.

Kako otkazati narudžbinu?

Ako ste potvrdili narudžbinu i već ste dobili potvrdu putem e-pošte, narudžbina se može otkazati tako što ćete nas kontaktirati na prodaja@avanturasport.rs ili telefonom na +381 066 10 33 01, pa ćemo zatim izvršiti postupak otkazivanja narudžbine.

Mogu li promeniti adresu za dostavu nakon što sam već poslao/la narudžbinu?

Ako ste već primili poruku potvrde e-poštom, više ne možete promeniti adresu za dostavu. To možemo mi učiniti za vas ali samo ako nas obavestite o ovoj promeni pravovremeno, odnosno isti dan kada ste primili poruku potvrde. U tom slučaju, molimo da nas kontaktirate na prodaja@avanturasport.rs.

Šta treba da uradim ako nisam primio/la poruku verifikacije pri registraciji ili porudžbini?

Ako niste dobili poruku o potvrđivanju kada ste se registrovali u onlajn prodavnici ili kada unesete narudžbinu, na vašu e-mail adresu, proverite sledeće opcije: 1. Proverite Spam poštansko sanduče. 2. Ako imate e-mail provajdera koji automatski razvrstava komercijalne, redovne i društvene poruke (kao što je Gmail), molimo proverite “Promocije” u prijemnom sandučetu. 3. Ako ste tokom registracije ili kupovine koristili službenu e-mail adresu, podešavanja servera u vašoj kompaniji mogu sprečiti da primate takve poruke Ako nijedno od gore navedenih ne odgovara i naše obaveštenje i dalje ne možete da pronađete, molimo kontaktirajte nas na telefon +381 066 10 33 01.

Šta morate znati o dostavi na kućnu (odabranu) adresu?

Na primer, ako naručujete dostavu proizvoda na kućnu adresu a:
narudžbinu ste već platili, ali u trenutku dostave niste kod kuće, prevoznik je dužan da obavesti Pošiljaoca o nemogućnosti uručenja pošiljke, u kom slučaju je Pošiljalac dužan da Prevozniku izda dodatna uputstva. U slučaju nemogućnosti uručenja u smislu iz prethodnog stava i nakon dodatnog uputstva od strane Pošiljaoca, Prevoznik je dužan da pošiljku vrati Pošiljaocu, nakon čega će Pošiljalac Primaocu refundirati novac.
narudžbinu još niste platili – u trenutku isporuke pri plaćanju proizvoda gotovinom prilikom preuzimanja (pouzećem) Dexpress d.o.o. obračunava i proviziju za otkupninu koja iznosi 12,00 RSD (sa PDV-om). Ako u trenutku dostave niste kod kuće, prevoznik je dužan da obavesti Pošiljaoca o nemogućnosti uručenja pošiljke, u kom slučaju je Pošiljalac dužan da Prevozniku izda dodatna uputstva.
U slučaju da kupac ne preuzme robu u dogovorenom vremenskom roku, a želi ponovo dostavu, kupcu se obračunavaju dvostruki troškovi dostave..

Pošaljite nam e-mail